Dop

Har precis pratat med den berömda Prästen... :) Så nu e dopet bokat, ska bara ringa pastorexp. på måndag då det var stängt nu..... 7 Januari prel. kl. 13.00... :) Självklart e det Torsten som ska döpa honom! Han har döpt både mej o Elliot i Steneby-kyrka... Så det ska givetvis vara samma för lilla William... Dock hinner han bli nästan 5 månader... Men vad gör väl det?! :D
Känns skönt o ha det inplanerat o klart iaf... :) Bara alla förberedelser inför dopet... :P Med funderingar kring fika, tilltugg, lättare lunch(?) och dopinbjudan....

O så blir det kalas här om ca 1 vecka... Både lördag o söndag då Elliot fyller 2 år! Stora killen!!!!! :D
Helgen därefter; Jul, sen nyår o sen dop! Hallelujha vilket späckat schema! :)

Väntar på att lilla W ska somna så jag kan smita ut o slänga in en jä*la massa ved o sen mocka stallet om jag hinner... :) Men får se hur mycket jag hinner med... Ska ner o tända i pannan iaf! Är inget tryckande värme här inne precis! :P



Fortfarande Anonyma..... Tack! Det värmer, verkligen! Vi tycker om dej oxå! PUSS!!!!
A-C... <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Sara skara

Haha... Nils o w kommer att döpas på samma dag... Varför skilja sig åt..:) Har samma funderingar jag angående dopet.. Kramar

2011-12-08 @ 14:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0