.

Nej ANONYMA! Jag e inte rädd för dåligt väglag för att jag har en sjuk son! Jag e rädd för att han ska få infektion i gallgångarna! Han lider inte av snö o köld-problem! Och hur i hel-ete vet du hur jag kör när jag har med mej mina barn i bilen? Man kör väl för fasen efter vad man har för förutsättningar! Om jag nu råkade ha sommardäck på bilen när snön kommer så kör jag ju inte rally på vägen! Och det finns de som även har dåliga vinterdäck o kör ändå! Dessutom har det inte varit dåligt/vinterväg lag för än 2 dagar sedan! O jag har varit ute o kört 1 gång sedan dess! Och nu sitter mina fina vinterdäck på bilen!
Vore ju kul om du inte var anonym o vågade stå personligen för vad du skriver!


Nu ska jag o älskling mysa till film o sen ta in hästarna....

Sen blir det natten!

Puss o Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e ju fan dum i huvvet hoppas du ve va din man gör mot dej...

2011-12-07 @ 21:32:01
Postat av: Anonym

du e ju fan dum i huvvet hoppas du ve va din man gör mot dej...

2011-12-07 @ 21:32:09
Postat av: A-C

Men herrgud människa, du anonyma son skrivit ovanför mig här! VEM är du, och ge själve den i att ge dig på Lizette!

2011-12-08 @ 10:16:06
Postat av: A-C

Du anonyma som skrivit här ovan för mig! Vem sjutton är du? Hur har du mage att ge dig på Lizette och snacka om M, som för övrigt är min brorson här, offentligt i hennes blogg! Bring it on säger jag bara!

2011-12-08 @ 10:20:11
Postat av: A-C

Sorry för dubbelinlägget, trodde det första försvann.

2011-12-08 @ 10:25:41
Postat av: Anonym

skriva me andra brudar e ju sjyst...

2011-12-13 @ 18:08:05
Postat av: A-C

Men snälla människa. Att skriva med andra "brudar"..?

Ta inte detta här, som sagt inte offentligt!!!

Tala om för Lizette VEM du är och tala för sjutton i klartext i ett privat meddelande till henne om du nu måste säga ngt.

2011-12-14 @ 09:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0