Gott nytt år!

Härligt att ni inte har gett upp hoppet om mej ännu.... :P
Har verkligen inte haft lust eller ork till o skriva en rad!

Men nu jäklar..... :)

Julen har varit underbar! Herregud, vilken helg det var! Juldagen var lika underbar den! Vi åt god mat o umgicks hemma hos oss med massa folk, sen drog vi till hotellet... O Supersnälla Matilda fick ställa upp som fyllechaffis med bebisen i magen! Fattar inte att hon stod ut, men hon e väl härdad! :P Haha! Min älskade Körstain va med ut oxå! Vad jag har saknat henne o våra galna utekvällar! Tillsammmans e vi oslagbara! :)

Igår var vi i Grums o firade min kära mor, mormor o bonus-lillasyster Iselin! <3 Mycket trevligt!
Åh vad jag älskar min familj, min stora familj alltså! Det är fasen inte någon som är riktig! :D Helt underbart!

Idag blir det lugnt Nyårs-firande med nära o kära... Emma, Christian o Kevin kommer hit.... Samt Marcus, Mikaela o Haley tror jag? O sen Iselin och hennes vän Laura, som förövrigt är dotter i familjen som Bonzo är uppfödd i... Det blir någon öl, kanske en nyårs-grogg o tacos! Gott, simpelt o barnen äter det! :) En o annan nyårsraket blir det nog oxå! :)




2011.
Detta år har minst sagt varit ett kämpigt år! William, mammas lilla, lilla kille som kom till värden fick en tuff start här i livet... 2 månader av vår första tid tillsammans blev som bortspolad... Visst, vi hade varandra men för mej stod tiden stilla när vi var i Göteborg... William blir 5 månader den 9:e januari, men känns som att han blir 3 månader..... Konstig känsla, för samtidigt känns det som att han funnit i våra liv jättelänge!
Han är världens underbaraste lilla kille, otroligt lycklig o skiner upp som en sol när någon pratar med honom, särskilt mamma! Elliot har tagit rollen som Storebror otroligt bra och tar det på största allvar känns det som! Är så stolt över honom! Dessutom kissade Elliot på toaletten för första gången för några dagar sedan! Stolt kille - Stolt mamma! :D Han pratar som en hel prat-kvarn... Men det är ingen som förstår något större av orden som kommer ur hans mun... Men däremot är han väldigt duktig på att göra sej förstådd ändå! :D

Under 2011 har vi även uttökat familjen med katten Strössel och vovven Roxie! Funkar kalasbra!!! :)
Och 15 maj som ju även lilla Homemade Tequila till världen! Samt har Edith har blivit betäckt med Carte D'or o fölis är beräknad i slutet på april, början av maj!
O lilla Gamson, som inte är så liten längre, han lånades ut i februari... Snart ett år sedan, herregud!


Det vi hoppas på under 2012.
Ett år utan allvarliga sjukdomar, infektioner, levertransplantation och sjukhusvistelser!
En välmående Edith och en frisk fölunge till sommaren!
Inga mer olyckor när det gäller hundarna...
Jag hoppas hitta en häst jag kan rida på riktigt.... Inte bara "åka" på unghäst.... Jag är själv så jäkla ringrostig o då kan jag ju inte ägna all min tid till unghästars ridning.... Har fasen inte ridit ordentligt sen 2009, på min oändligt saknade Kalle! Till sommaren är det 3 år sedan! Det måste bli ändring! Jag blir dum i huvudet utan att rida, hoppa, träna och tävla!
Vi hoppas även på bättre morgon-humör.... Haha! Sist men inte minst; Ett lycklig o frisk familj, hela högen!

.....Dessutom längtar jag tills 12:e December! :)




Vi har världens finaste smågrabbar! <3


Hörs nästa år folket! :)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Gott nytt år på er oxå :) Varför längtar du till 12:e december så långt dit ju?? Kram ses snart

2011-12-31 @ 11:52:40
Postat av: Anonym

Härligt och höra Lizette, du är alltid så positiv trots alla motgångar! Önskar er all lycka och Ett STORT GOTT NYTT ÅR på dig och din underbara familj! Många kramar Ingrid

2011-12-31 @ 12:09:06
Postat av: Anonym

Förlovning ??

2011-12-31 @ 23:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0