Haha!

Ja men SJÄLVKLART Sara! Nu när jag tänker efter hade jag nog kunnat skriva det på en lapp innan! ;) Haha!
Klart lill-grabbarna ska ha samma dopdag! :D

Mycket riktigt hann jag inte med så mkt... Hann o slänga in 1 rad av pallen med ved... Sen började William låta i watchen! Nu e han nymatad o sitter bredvid mej här i soffan, upp-puffad med kuddar! :)

Älskling kommer snart hem oxå... Han tog på sej ansvaret att laga middag idag, tillsammans med Henrik.. Så då kan jag smita ut en sväng o slänga in ved o fixa stallet... :)

Måste börja skriva upp "handlings-lista" inför Ullared på måndag oxå! :) Åhhh, vad jag längtar!!!!
Ska bli sååå kul o komma iväg o få lite ensam tid med bara min älskade vän Emma, och hennes syster Jenny oxå! :) Sen får man ju se hur bra man följer handlingslistan! Haha! Men då har man iaf nått o gå på... Så man inte glömmer bort någons julklapp! :)


Nej, nu ska jag o William mysa lite innan det blir Fullt Ös - Medvetslös när Tottis kommer hem oxå! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0