Julkort!!!!

Äntligen fått tummen ur o beställt julkort!!!
Tog mej i kragen förut o det var inte det lättaste kan jag lova med Tottis! Men mutade honom med en kaka.. Jag hade dom bakom mej i bokhyllan o förklarade att han skulle få en så fort mamma var klar med fotograferingen! Och han skötte sej otroligt, enastående bra!!!! Åhh, blir så stolt över honom!! :)

Vill ju dock inte publicera det här än... Då blir det ju inge kul!!!! Men ni kan i o för sej få se några av korten jag tog.... Som vi inte ska använda! :)







Förresten, idag är William 4 månader!!!!





Kolla in nått kul....
http://www.gekas.se/blogg/entry/3242


Ida.... Ja, visste e det feeeg! Haha! Loser säger jag bara! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0