Mer död än levande!

Är superförkyld... Tätt i näsan, snorar, ständigt lock för öronen o ser ut som Sju-Svåra-År!
O känner mej riktigt blääää!!!
Så ser mina dagar ut.... Hoppas innerligen att jag blir bättre innan helgen bara....

Bonzo är nu 3 tänder mindre stackarn..... Huggtanden och 2 småtänder... Roxie tycker vi e elaka eftersom att de inte har fått vara ute o lösa inne ihop... Men det e ju mest för att Bonzo har 3 hål i käken där tänderna suttit... Vill INTE att han ska få någon infektion så då e det bäst att de får vara i sär någon vecka.....

Ullared-tripen då! Herregud! Vi började shoppa strax innan 3 o stod vid kassorna när de skulle stänga, runt 20-tiden.... En SMET-FULL vagn och en tomm plånbok! :P Haha! Men jag är nöjd... Slog in alla julklappar igår... Nu e det bara Elliots födelsedagspaket kvar... Ska försöka leta upp något vanligt presentpapper om vi har det....

Det jag köpte var bl.a:
Till Mikael
: Vinterjacka, jeans, tröja, kallsonger, plus en hemlis till älskling.
Till Mej: Jeans, skickad tröja, trosor, skjorta.
Till Elliot: Stor pick-up-bärgar bil med racingbil på bilkärran, massa(!) kläder, bilar, duplo, sopkvast, massa(!) tillbehör till hans blivande kök av mormor, plus massa mer grejer...
Till William: Någon leksak med kul bjällra i, jeans, dreggel-haklappar, stort gosedjur... Hittade knappt nått jag ville ha till honom! :(
Sen massa julklappar till alla barnens kusiner inkl. Haley och till min bonus-syster Iselin, och annat smått o gott till hemmet.... Säkert massor jag glömt nu.... :P
Just det ja; Halsband till Roxie, tuggpinnar, Dentastix(?), massa redskapshängare till stallet, fårskinnspadd och boots till Edith...


Igår var jag o William på babymassage, lika kul o trevligt varje gång... Vägde honom oxå när vi ändå var där, icke-nymatad, vilket han var när vi va där sist... : 5746 gram... ~80 gram på en vecka... Men som sagt, sist va han nymatad, det var han inte nu....
Men jag MÅSTE prata med hans dietist nu när vi ska till NÄL på fredag!


Nej, nu orkar jag inte skriva så mycket mer...

Hörs!!!!



Ingrid... Åh vad kul! Förstår att ni e stolta!!!!!


Kommentarer
Postat av: Therese - mamma till Adrian

Hej! Har inte sett din kommentar förrän nu. Tjejen som gör dom heter Theodora Larsson och bor i Borås. Finns en facebookgrupp: UT & IN[REDNING] där du kan kontakta henne =) Mvh/ Therese

2011-12-14 @ 13:48:16
URL: http://lutzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0