Nakenfis!

Åhhh, ikväll är det Idolmys som gäller! Finalen i Globen o allt! :)

Jag har en liten nakenfis här hemma.... Elliot vägrar o ha blöja på sej! Pottan står redo o han brukar sätta sej på den o "låtsas-kissa"... Men har aldrig ro att sitta mer än 1 sekund.... Får se hur detta ska gå... Haha!

William ligger här i soffan... Hade 37,9 i temp alldeles nyss... Hoppas innerligen att den bara är något tillfälligt o att det är påväg ner... Normalt brukar han ligga på mellan 36,8-37,5 ca....

Btw, jag har beställt hem en julklapp till mej!
http://www.mittnamnhalsband.se/Product.aspx?p=2364&m=218
2 hjärtan ska jag ha, med texterna:
Elliot 09-12-17
William 11-08-09
Jag är hur nöjd som helst... Haha! Hittills iaf! :)


Vovvarna...
Med dom går det jättebra! Roxie har anpassat sej jättebra till det nya bonde-livet! Hon älskar det och är gärna inne o får lite kärlek under dagarna oxå medans Bonzo hellre är ute o håller koll på läget! :)


Tottis är en liten plutt! :D



Sara...
Men nu vet jag att W kan... Så nu får han inte ligga på mage längre! Hahahaha! ;D Nu väntar vi på Nils, sen kan vi gå på nästa steg! :D




Kommentarer
Postat av: Ida

FEGT!! Att skriva en massa skit å sen inte våga stå för det! Väx upp människa!!!



Han har blivit sååååå stor lilla Wille! Å så duktig å rullar runt! Hoppas allt är bra med alla och det ska bli skoj på Tottis födelsedagskalas!



KRAM



2011-12-09 @ 16:40:25
URL: http://vanbrakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0