Orkeslös!

Helt slut efter denna helgen....
Det har varit full ös - medvetslös mesta hela tiden!

Är sugen på nått gott oxå... Hmm... Kanske ska baka en till Mototskaka? Trodde jag skulle få göra 2 st under helgen, men räckte ju med 1.... O sen alla tårtor, totalt 3 st... O sen kakor på det! :)

Älskling tog med alla "rester" av tårtor o morotskaka till jobbet så det finns inget gott för mej o smaska på... :P


Tottis hostade så rossligt imorse så han fick stanna hemma från dagis idag.... Vi har varit ute o fixat stallet, hämtat posten o gett hästarna lunch förut... Nu sover han efter favoritlunchen; Makaroner och köttbullar... William va oxå givetvis med ute, han sov gott i vagnen hela tiden.... :)


Idag kom min alldeles egna julklapp i postlådan! Är sååå nöjd, jättefint va det! :)



Nu e väl allt klar inför hur julafton och juldagen ska gå till! :) På jul träffar vi mina syskon med familjer, Pappa o Kerstin och Faster Ingrid med familj... Vi ska vara hemma hos min bror Kent i Billingen... Lite knyte där o julklappsutdelning.... :) Sen strax innan Kalle-Anka börjar ska vi åka hemåt o så blir det knyte här lite senare på eftermiddagen med det lättaste i matväg med mamma, Morgan, mormor, Iselin, Marcus, Lisbeth.... Eva, Gustaf o Erik kommer vi nog oxå träffa..... O om Mikaels kusin John är här?
Juldagen blir det fin-mat här som vanligt med Nära&Kära för o fira Älskling som fyller 27 år! O sen kanske ut på dumheter... :P


Nej, nu ska jag leta lite i skåpet efter godsaker! :D Hehe!


Gött att det är minus ute nu iaf... Så hundarna kan vara inne o mysa mer... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0