Problem!

Hur jobbigt blev det inte nu? :P
Pratade precis med jordbruksverket.... Sanna e ju inte registrerad i jordbruksverket ännu... Hon e chippad men förra ägaren glömde bort att skicka in papprena...
Så......Alltså kan jag byta namn på henne helt....
Har ju kallat henne Sannie mest för att det är likt Sanna.... Mikael tyckte vi kunde kalla henne Sally... Men egentligen gillar jag varken Sally eller Sannie.... O Sanna e ju ett människonamn i mina öron!

Så frågan är.....Ska jag byta namn på henne helt....Eller ska jag köra på Sannie eller Sally?
Mina andra förslag på tiknamn är annars: Elektra, Lady, Jackie, Fanny, Pyret, Roxy, Skrållan, Tyra, Vega, Pocahontas och Snövit....

Skickade förslagen till Mikael o nu skickade han till svar "Roxy"....

Hmm... Får suga på det här en liten stund...



Skriv jättegärna era åsikter/förslag!!!!! :D


Kommentarer
Postat av: A-C

Roxie! :-D

2011-12-05 @ 11:25:24
Postat av: Sandra

Sannie!! ;)

2011-12-05 @ 12:40:09
Postat av: Sandra

Föresten, herregud har du skaffat en till hund? :) haha!

2011-12-05 @ 12:41:31
Postat av: Anonym

Roxie! Häftigt med Bonzo-Roxie :-)

2011-12-05 @ 17:34:27
Postat av: Anonym

ta de som hunden lyssnar till... kommer den till roxy när den hetat sanna? hunden ska ju också trivas....

2011-12-05 @ 17:48:32
Postat av: kerstin

jag hadde inte byt namn. för hon e ju van vid det nanmet så då kan bli svårt att få henne o lysna till ett helt nytt namn.

2011-12-05 @ 20:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0