Roxie!

Får det bli.... :)
Tack alla för hjälpen o för era åsikter....
Jag tycker inte hon reagerar nått speciellt på Sanna faktist... Just därför jag funderat på o att byta namn.... Hon lyssnar nog på det mesta... :) Det e nog bara jag som ska komma ihåg o säga samma namn hela tiden... Har varit lite förvirrad o sagt många namn; Sanna, Sannie, Sally, Roxie o Bonzo... Haha!
Tycker egentligen inte om att byta namn på henne men eftersom att hon ännu inte var registrerad, o som sagt, reagerar på andra namn oxå, så kändes det kul o välja ett själv till henne! Hon e ju inte så gammal trots allt... :)

Det var visst pyssel-kväll på dagis idag kom jag på 35 min innan det började... Men det var lite drop-in så vi kom iväg när vi var mätta o nyduschade o så... Mysigt var det iaf!

Imorgon ska jag o lillebror först på Babymassage, sedan BVC för vikt o längd o sen ska vi hem till Helena o hälsa på.... Hoppas på en bra dag.... Om jag inte kör av vägen förstås! Jävel va halkigt det är ute... O jag har fortfarande mina dåliga sommardäck på! Suck!


Nej, nu ska jag strax krypa ner... Älskling e snäll o tar in hästarna så jag slipper ut i snö-yran!

Puss på er!



Saknar min stjärna, mitt hjärta kommer aldrig läka efter saknaden!


Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-12-06 @ 03:26:29
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Maria T - tvåbarnsmamma

Roxie tycker jag var bra :-)

Jag har inte heller bytt till vinterdäck, men är det inte lag från 1 dec?? Jag är livrädd så fort jag är ute och kör, rädd för böter :P hihi



Kram

2011-12-06 @ 12:31:04
URL: http://oliverspock.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rädd för böter? Rädd för o sätta ungen ungarna i en bil som inte är säker! Skäms på er! Sätt på vinterdäck i tid eller sluta kör på barnen. Nöden har ingen lag men vinter blir det varje år och man behöver ju inte vänta på att snön ska komma. Du med sjukt barn borde ju va extra orolig för dåligt väglag??????!!!!!!

2011-12-07 @ 07:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0