Sämst!

Jag är SÄMST på att uppdatera! Men jag har varit hemma med både Tott o Wille både igår och nu idag... Han hade 39,8 graders feber i onsdags på dagis.... Stackarn! Men tror det var en släng av öroninflammation... Nu e febern så gott som väck o han leker o busar som vanligt! :) Skönt!

Wille äter o spyr, dock inget idag än... Men igår o i förrgår ska vi inte prata på! K-A-S-K-A-D-E-R! Suck!
......O nu kom precis dagens första kaskad! Suck! Blir så matt.... Efter inlägget ska jag gå o ringa dietisten på NÄL alltså, fick ju aldrig tummen ur sist för jag tyckte det var en förbättring....

Vi "råkade" bli med katt oxå... Haha! "Strössel" heter hon, Mikaela's katt.... Tur det får då e hon härdad när det gäller barn! ;)


Jättefin o jättego! :) .....Och jätte-hatad av Bonzo! ;)






(Nej-Nej, Tott e inte full i f*n alls! ;))



Här kommer några bad-bilder på lilla William! :)






Här kommer ett gäng bilder från baby-gymmet oxå! :)







Nu ska jag göra lite nytta! :)

I eftermiddag ska vi på äventyr! :D Hehe! :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godingarna!! Och lillprinsen har ju lagt på isg en del:-) Härligt att se. Många kramar till er!

2011-12-02 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0