Skrutt-i-Bang-Bang!

Mitt nya halsband! :D



Jag o lilla William har myst i soffan alldeles för länge nu.... Ska strax bege oss ut o fixa stallet.... Elliot åkte till dagis i morse så det har varit lugnt o fridfullt här hemma! :P Hehe!

Kerstin kom hit igår... Hade lika kul som vanligt o hon åkte inte hem för än kl 12 igår natt... Hehe! Mycket o ta igen! :) Vi åkte o handlade mat o va en sväng på Karlsson när vi hade hämtat Tottis så nu e mina sista julklappar inhandlade... "Råkade" även köpa 2 till åt Tott! :D Men det e sånna saker jag tänkt köpa länge men inte hittat eller inte hittat till OK pris! :) Men nu så..... :)

Wille fick även aggera fotomodell nu på förmiddagen så här kommer en bild-bomb!.... :)
















Kommentarer
Postat av: Maria T - tvåbarnsmamma

Vilket fint halsband!!!!!

2011-12-22 @ 14:16:04
URL: http://oliverspock.blogg.se/
Postat av: Ida

Halsbandet va suuuuuperfint ju!!

Wille också! ;)

2011-12-22 @ 15:35:09
Postat av: Ulrika

Vad söt han är!! :) Kram

2011-12-22 @ 19:44:39
Postat av: Anonym

Vilket najs halsband. Det får du berätta imorgon var du beställt:-) Vilka underbara bilder på lillprinsen också. Ska bli så kul att få träffa honom i morgon. Kramar Ingrid

2011-12-23 @ 09:01:14
Postat av: Anette

vaart har du beställt det halsbandet :)? Jätte fint skulle också vilja ha :)

2011-12-25 @ 14:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0