Tisdag

Gick bra på BVC förut.... 64 cm lång och vägde 5680 gram....
Babymassagen gick oxå bra... Kul o träffa alla mammor igen o se alla bebisar... Har ju inte träffat dom sen innan bebisarna kom.... Första träffen va ju när jag fortfarande va i Gbg...
Hos Helena va det lika trevligt som alltid.... :)

När jag sen skulle åka hem så kom jag givetvis inte upp för backen här hemma! Suck! Jä*la snö! Nu är Älskling iväg till Åmål o köper ett par vinterdäck till mej! :) Snäll man jag har! ;) Vi har egentligen däck här liggandes men de sitter på fel fälgar så då måste vi lämna in dom o kränga av o kränga av mina gamla däck på mina fälgar o sedan sätta på skiten.... Massa mas!!!!! Så Älskling tyckte det va bättre o köpa nya... Eller ja, begagnade!

MEN, måste även tillägga att jag aldrig brukar komma upp för backen MED vinterdäck heller när det är riktigt vinterväder här.... Förra vintern va min parkering nere vid postlådan... Kommer nog bli så detta året oxå!
Åhhhh! Jävla skit-vinterbil! Ge mej en 4x4!!!!!!

Här kommer några få bilder från pysselkvällen igår....







----------------

Här kommer den ENDA bilden jag fick på syskonen Hellner! Elliot tröttna på 3 röda när jag försökte mej på o få några fina bilder till ev. förstorning..... Det kunde ju jag glömma! :P Haha!



William däremot är en riktig fotomodell.... :)




Maria....
Ja, det e lag f.r.o.m. 1:e Dec.... Jag med!!!! Men jag bor i skogen, finns inte så mkt poliser här! ;) Haha!


Kommentarer
Postat av: Maria T - tvåbarnsmamma

Oj då :/ Jag som ska åka till Karlstad imorgon.. Coola kläder E har på sig.. Riktigt snyggt!!



Kram

2011-12-06 @ 22:24:44
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0