Värre....

Nu lider jag av huvudvärk oxå.... Suck! Ögonen går i kors, dom svider oxå.....
Snart blir det fasen natten! William ska bara ha mat en gång till innan, runt 21-22 tiden....

Och Vet Ni....?
William har fått sina två första tänder! 2 små gaddar börjar synas i underkäken!!! :)

Vet inte om jag orkar med så mycket längre inlägg... Ska se på Bonde söker fru-bröllopet, eller Arga Snickarna eller Lyxfällen! allting samma tid, olika kanaler.... Hmmm... Kvällens dilemma! :D Haha!

Tottis la jag för ca 1 timme sen så nu e det iaf frid o fröjd för mitt stackars huvud!


Kommentarer
Postat av: Ida

Har han fått tänder??? Ojojoj...Ellen ligger efter! ;) Inga gaddar här än!



Krya på dig!!

2011-12-15 @ 17:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0