Fredag natt

Är så jäkla dålig på att uppdatera!
Men tiden har inte funnits till i veckan...

Elliot har ju varit dålig ända sen förra fredagen o jag har för det mesta varit hemma med honom, förutom när jag har haft lektioner i Bengtsfors.... Då har Mikael fått vabba eller så har vi lyckats fått passning....
Dock har jag inte hunnit plugga alls så mkt som jag hade behövt så ligger väääldigt mycket efter i mitt tidschema! Suck! Verkar bli en lååååååång helg!

Idag har jag o Tottis som "blev frisk idag" varit på en liten tripp till Nordby med Mikaela o Haley! :D Gott o komma ut på en tur o bara ha kul! Detta uppskattades verkligen av Elliot oxå! Shoppade lite nödvändiga saker:

# Benskydd till Edith, x 4... Röda, skitsnygga! :)
# 3 st silvriga A4 ramar till våra svartvita foton från Elliots 1-års fotografering. :D
# En ny duschslang med munstycke o väggfäste då vårt fäste gått sönder!
# 2 st fotoalbum med 11 x 15 cm! Oj, som jag har letat efter den storleken!
# Extern hårddisk på 320 GB... :)

Köpte inte nått onödigt, helt otroligt, detta var något jag verkligen behövde eller hade letat länge efter men inte hittat det jag ville ha! Så jag e supernöjd! :D

Sen efter allt shoppande så lekte vi i leklandet! :) Barnen ÄLSKADE det! Vi hoppa studsmatta, klättrade, åkte bobby-car, åkte kutsch-kana, "sprang" runt, kröp runt, lekte i bollhav o massa annat kul!
Detta rekomenderas verkligen till alla andra föräldrar oxå! :D
Vi ska då åka dit snart igen, va så säkra... O då ska pappa med oxå! :D


Nej, nu ska jag försöka sova... Om det går med min IRRITATION!
Vill dock inte ta det här! Men jag är säkert bara känslig! Men ack så jävla förbannad! :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0