Lördag

Oj vad jag är trött, eller ja. trött o trött.... SEG är nog rätt ord!
Jag har träningsvärk i ljumskar, rumpa o ben... O tror dessvärre att min kära foglossning redan har börjat.... O kombinationen av träningsvärk av ridandet o fogflossning är ingen skön mix ska ni veta! Vaggar fram som en jäkla anka med mitt "höft-ont"... HAHA! ;D Gör ont så fort jag ska klä på mej när jag bara står på ett ben! :P Dax o rota fram foglossningsbältet kanske? Jag vet inte riktigt om det är det eller så dök det upp nu bara för att jag har träningsvärk... Man kan ju alltid hoppas!

Idag är jag i v. 16+0.... Men jag ska inte på ultraljud för än om en hel månad typ! Drygt! Det var så att min menscykel inte riktig va som den skulle de 3 sista gångerna, jag fick mens med 6 veckors intervall, istället för 4.... Så för att vara på den säkra sidan så sköt vi upp UL ett par veckor så jag inte skulle komma dit o det visade sej att jag var alldeles för tidigt gången så jag skulle få åka ner på UL 2 ggr.... Gärna för mej visserligen, men det var va dom på NÄL sa.... Fine, tråkigt att inte riktigt veta va långt gången man är bara.... Men än så länge säger jag v. 16+0 tills motsatsen är bevisad! ;D

Har varit dåligt med bilder på min lilla busunge nu det sista.... O det är så här.... Så fort jag har fram kameran så kommer han som ett skott o slutar leka med det han håller på med.... Så det e helt omöjligt! Tråkigt men sant! Så det är nästintill omöjligt att få bra bilder.... Alla blir typ så här.....


......Eller så blir dom suddiga!

Med lite tur kan det bli såhär...



O så tänkte jag fånga en bild på sötis-Tottis när han sitter på sin älskade pall o leker med sitt "aktiverings-bord".... Han e så himla söt för han hämtar pallen o hoppar upp på den precis framför bordet o sätter sej o leker o spelar på det... :D
.............Men som sagt, när kameran kommer fram.....


....Är han påväg till mig i en väldans fart! :P

Här kommer en till jag lyckats knäppa innan han ser att kameran är framme.... ;)




Igår va jag ute på ridtur i skogen med Gamson o Bonzo följde med som sällskap.... Gamson skötte sej kanon o efter den långa o halkiga backen upp till skogsvägen så hoppade jag upp på hans rygg.... När vi hade vänt efter en stund så började vi trava o han va pigg som en lärka o kastade några gånger med sitt stora huvud o långa hals.... :) O travde på som attan... Vilken trav o vilken energi! :D Jag menar, herregud vilken häst! Det finns ju absolut inget ont i honom..... Han kasta lite med huvudet lixom, that's it! Sedan låg han på ganska bra, men det är ju bara o ta förhållningar o ge eftergift o han hittar ju absolut inte på bus när han får eftergift, vilket pigga hästar lätt kan göra.... Jag är iaf supernöjd.... :) När skogsvägen sedan slutade hoppade jag av igen o ledde den sista biten med o höll dessutom på o halka o slå ihjäl oss! Typ..... Som sagt, tur han är snäll så man kan stödja sig på honom när man håller på o ramla! ;)

Idag är planen att vi ska ut på en ridtur igen.....
Men först ska jag ägna några timmar åt o få lite gjort i medicinsk grundkurs som jag har prov i igen på onsdag!


Hörs!
PS: Vad tycker ni om min nya design? Bättre än den förra tråkiga va? DS. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0