Lördag

Skrev först fredag på överskriften.... Sen kom jag ju på att det är lördag redan! Shiiit, var tar dagarna vägen egentligen?

Imorgon blir det löshoppning i Rostock för hela slanten.... :D Både Edith o Gamson ska förhoppningvis med! :D Ska bli sååå kul! Har ev. en intresserad fodervärd åt Gamson som ska komma o kolla oxå! :D En tjej från Mellerud, så nära o bra! :D Men,,, vi får se hur det hela slutar... Först o främst ska vi komma till Rostock, o Edith går i första hand nu eftersom att hon bara har ett X antal gånger på sej o träna löshoppningen inför 3-års testet om allt går som planerat vill säga.... :D

Ringde o boka tid för UL igår oxå.... Låååångt kvar, känns som en halv evighet!
Längtar så jag tror jag avlider!


Nej, nu blir det natten! Upp tidigt imorgon, som vanligt....

BTW! Förlåt mej Fader, jag har syndat!
Kapade motvilligt av Edith's långa man idag! Men en sax, bara rakt av!!!!! Hjälp vad hon ser ut nu... Hade ju tänkt att rycka den, men det var då INTE populärt vill jag lova! Men nu ser hon inte ut som nån travare iaf, tack-o-lov! En "Ridhäst-Look" för första gången! ;D Hehe!
Det tar ju faktist ett tag o vänja ögat med en kortklippt man o så ser det även 17 ggr bättre ut efter några dagar när den blivit mer naturlig o ruffsat till sej lite! :D
Men som sagt, va ju faktist lite tvungen att göra detta... Men va ju lång, ful o massa olika längder!
Trimmade även Gamsons lilla man, men den är ju tunnare o mer "lätt-fixad".... Så nu ser han ut som en liten skolpojke! ;D Haha!


Ska försöka filma o ta bilder på mina fiin-fiina pållar imorgon! :D Wish Us Luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0