Måndag

Älsklingen den grisen är på massage ute på Ed! Blir så avundsjuk! Men han kommer väl hem när som helst... Tänkte fjäska lite så kanske jag oxå får en omgång! ;D Hehe! Älskar massage! :D

Idag var det första gången Elliot va på dagis igen efter sin sjuka vecka, Han har inte varit där sen förrförra torsdagen! Shiiiit, 10 dagis-fri dagar ju! Men nu är han då helt frisk igen! Skönt det! O han var glad för att åka till dagis igen oxå! :)

O idag har jag försökt mej på o plugga inför Medicinsk Grundkurs-provet på onsdag.... Gick väl si-sådär.... Börjar få lite smått ångest! Fattar inte riktigt hur jag ska kunna lära mej ALLT utantill!!!!
Min hjärna o inlärningsförmåga är inte vad den en gång var kan man lätt säga!
Tänkte kolla igenom det igen i sängen sen....

Imorgon kommer hovslagaren kl 9... Funderar fortfarande på hur jag ska lösa det med Tottis... Han får väl väckas o få frukost innan det o följa med ut i barnvagnen? .....O stinka häst! ;D .....Det ska läras i tid! :P Haha!
Till helgen blir det löshoppning för Edith i Rostock om inte nått dramatiskt skulle hända.... Sist så stöp hon ju i hagen o blev halt lagom till löshoppningen... Nu är hon iaf fräsch, än så länge! :P

Funderar på o betäcka henne i sommar.... Frågan e bara vilken hingst?
Jag gillar Ludwigs Champion SKARPT!
Blev helt kär i honom redan 2007 när jag såg honom på bruksprovet nere på Flyinge, vilket han då vann! :D
Men frågan är om han skulle passa min lilla fröken-öken!?

Bara kolla på honom lixom.....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0