Onsdag

Medicinprovet idag tycker jag vi lämnar bakom oss... Usch o fy!
Alla, verkligen alla, jag pratade med efteråt liknade frågetecken, precis som jag, o sa: -"Det var ju inte alls det jag hade pluggat på..." Jaja, så kan det vara....

Elliot åkte hem tidigare från dagis idag...
Vår lärare i alla ämnen idag var sjuk så vi pluggade intensivt fram till 13 o sen drog vi hemåt... :) Så 2 timmar tidigare hämtades Tottis... O sen passade Eva honom när vi kommit hem o ätit lite...

....O Jag drog ut på min efterlängtade ridtur med Gamson.... :D
2:a dagen vi galopperade tillsammans! :) Helt ljuvligt! :D Tjuvstartade redan igår faktist.... Hehe! ;) O han fatta direkt, till o med nästan innan... Haha! Han tyckte det väl var på tiden nu! :D Kom på sedan efter ridpasset att shiiit.... Jag har fasen inte galopperat på honom sedan maj!!!!! Det var ju alldeles för hårt i backen sist period i höstas när jag red honom....
Är så stolt över honom att han kom ihåg galoppskänkeln... :) Ingen slängtrav här inte, utan klockren fattning.... Däremot kanske det inte blev rätt galopp varje gång med bara att han fattar vad jag vill är ju helt suveränt! :) O bromsen funka när jag ville oxå.... WONDERFUL! :D

Vad mycket hästprat det blivit de senaste veckorna! Hehe... Jaja, så kan det bli.... Men det är ju också en del av mitt liv! :D

Btw, imorgon kommer tjejen från M-rud o provrider Gamson! :)



Nej, nu blir det fasen natten för hela slanten.... Ska "bara" först! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0