Söndag

Ridhus- äventyret igår med Gamson gick suveränt... :) Mkt bättre än jag förväntade mej!
Han va väldigt lat, visst..... MEN, han gjorde precis det vi bad honom om! Jag menar, det är inte så lätt för honom att förstå innebörden med allting o om han inte tycker det är så kul, t.ex. rida i ridhus... Klart han blir lat o inte går av sej själv....  I skogen är han ju hur pigg o glad som helst!
Jag är riktigt stolt äver honom faktist! Han är en riktigt klippa! :)
Både Karro o jag red på honom i alla gångarter! :)

Va ju tänkt han skulle med på löshoppning idag oxå... Men kände direkt efter ridpasset igår att han förtjänar att stå idag! Eller ja, tänkte skritta/leda honom en sväng så han får ut o röra på sig lite iaf... Han har garanterat lite träningsvärk... Han va verkligen helt slut i kropp o själ igår kväll.... O i morse va han oxå lite seeeg... Så idag blir det en välförtjänt "vilodag".....
Edith däremot..... Hon får åka o hoppa o röra på sig lite! ;)

Nej, jag har massvis o göra nu... Åker till Rostock om en timme.....



Här kommer ett gäng bilder från igår i ridhuset, men börjar med 2 st på en nybadad Tottis!!! :D



















PS... Det är inte bara Gamson har träningsvärk idag! ;) Haha! DS.


Kommentarer
Postat av: karro

världens bästa ni! =) o tottis kan va den sötaste ungen, trots hans falsett =)

2011-02-27 @ 17:29:34
URL: http://bergqvistmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0