Fredag

Here we go again! :)

Kan börja med o säga att Elliots inskolning på dagis har gått suveränt! :) På måndag ska han lämnas där själv för fösta gången... :) Det kommer gå gallant, I know it! :)
Mitt pluggande har oxå gått super tycker jag.... :) Dock en väldig omställning för min hjärna att börja läsa igen känner jag.... Är helt slut i hjärnan när jag kommer hem! Men ska man, så ska man banne mej! :)

Jag o Älskling köpte 2 kebab-tallrikar o mumsa i oss förut! Gott! :) Vi tappade orken båda två till o ställa oss o laga middag! :P Ikväll blir det drygt 1 kg färska räkor o vitlöksbaguetter! MUMMA!!!!! :) Längtar! :)

Jag o Tottis va o fikade hos Helena o Sanna vid lunch-tid! :) Superkul, längesen nu ju! :( O Tottis levde riktig rövare o lekte massa med pissen Alice! Hehe! :D

Imorgon kl. 11 ska vi på kalas för Nellie som fyllde 2 år i veckan! :) Mycket kul! :) O sen efteråt ska vi till Långed o kolla in det efterlängtade resultatet av Tottis 1-års fotografering! LÄNGTAR!!!! :)


Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv o gå ut o mocka o göra klart stallet!




IIIIHHH! Snart så..... :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0