LÖRDAG! :D

Idag är det äntligen lördag! :) Som jag har längtat! :)
"Farmor" har precis varit här o rövat bort Tottis o barnvagnen... :) De skulle ut o gå i skogen en stund...

Igår fick Tottis en sväng av magsjuka, han spydde på natten o på morgonen kom frukosten upp lika fort som den kom ner.... Så det blev inget dagis där inte... Han brukar inte vara på dagis på fredagar men igår hade jag tänkt o plugga hela dagen då 2 arbeten skulle vara klara o inskickade senast igår.... Men det gick bra med mitt pluggande ändå, blev klar ca 17.... Tur att Tottis sov lite extra igår så jag fick tid o plugga iaf... O "pappsen" kom ju hem från jobbet kl 1 o tog hand om Tottis! :)
Resten av dagen blev det inget spyande, och inget i natt o inget idag! Det var nog bara nått konstigt som flög i honom! *Hoppas*
Förövrigt går det bra i skolan tycker jag, mycket "hemstudier" men jag kommer allt o fixa detta! :D

Tur Tottis e på dagis så mamma får tid med allt pluggande! :P
O Elliot älskar dagis, det har gått så bra o han tycker det är så kul.... Nästan så att han inte vill med mej hem! ;D Hehe! O personalen gillar honom massa, dessutom har de sagt att de aldrig mött en liten pojke som äter så mkt som honom! Haha! Äter som en häst med en sju-jäkla ämnesomsättning! ;D
Elliot har börjat "prata i telefonen" oxå, allt e en telefon! :P Han sätter "den" till örat o skiner upp som en sol när man säger "Hallå-Hallå"... Detta började han visserligen med i samma veva som dagiset, så det är ett par veckor sen... :) O vinkar gör han oxå, massor! :) Började med det i samma veva oxå... :D



.....O nu till andledningen att jag inte bloggat... :P
Elliot ska bli STOREBROR i augusti! :)
Har velat blogga, men svårt att inte försäga sej när det har varit så nära till vårt "officiella-datum", v 13+0, som är idag! :D Vi bestämde att inte säga det för än idag i o med alla risker o så innan v. 13! 
Allt känns jättebra o jag har inte så mkt besvär, är bara jäkligt trött hela tiden! Men det är inte så konstigt med järnbrist så.... (äter numera järntabletter.)
Vi har vetat om denna underbara nyhet sedan 16 december, dagen före Tottis 1-årsdag... Så jag tycker vi har hållt oss bra! :D
Men, nu är det officiellt! :D Åh, är så lycklig! :D
Tänkte skriva på FB ikväll! :P = Mina kära Bloggläsare, förtur på inside information! ;D


Älskar min familj! <3


Kommentarer
Postat av: ylwa Holgersson

Grattis !!!;) :) Jättekul !!!!

2011-01-29 @ 15:21:42
Postat av: Emma Aronsson

Grattis!

Har varit här inne och läst lite då och då (bloggar är ju så roligt:)) Fick för mig att det kanske var bebis på g när du försökte låna ut hästen :P Grattis igen!

2011-01-29 @ 19:24:35
URL: http://arrogandogs.blogspot.com
Postat av: Cizzi

Åh Grattis! va roligt!!!

2011-01-29 @ 20:23:54
URL: http://cizzigirl.blogg.se/
Postat av: Maria T

ÅÅÅÅÅ GRATTIS!!!!! Va underbart med en liten till :-)

2011-01-29 @ 23:49:01
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0