Lördag

Gott nytt år! :D

För första gången i mitt liv firade jag nyår i fleecé-långkalsonger!
.......Dessutom tillsammans med min pojkvän/sambo i likadan klädsel! ;) Hehe!
Alltså en riktig slappar nyår.... :) Svärmor Lisbeth var över hos oss o gjorde oss sällskap framför tv:n... :) Klockan 12 gick vi ut o sköt lite raketer o sen in igen.... Inget avancerat! :) Fick en riktigt fin bild på en raket, den kommer i nästa inlägg! :) Elliot sov då som en stock, skönt! :) Trodde faktist han skulle göra det oxå faktist.... Han har då aldrig varit ljudkänslig när han sover! :D

Hästarna verkade oxå lugna inne i stallet... Men när jag mockade förut idag märkte jag att det varit lite oroligheter i natt.... = Mer grisiga än vanligt! O sen betedde de sej annorlunda när jag släppte ut dom.... Brukar alltid släppa alla lösa, men Gamson ville inte gå ur stallet o han sprang inte direkt in i hagen, vilket han brukar... Stina tog ett ärvarv på gårdsplanen innan hon gick in i hagen... Edith, hon va lika knäpp som vanligt! ;D Hehe!

Idag har vi pressat 70 bal.... 48 st kördes till Ylwa som hade beställt en trailer med hö! :D Resten är till oss, som räcker ett litet tag iaf... :) Sen så har vi ätit nyårsmat idag istället! :) Potatisgratäng o "hemmagjord" flintastek som blev grillad utomhus i grillen! :) Spenatomelett, typ, till förrätt också! :D Supergott! :)

Tottis har blivit bättre från sin magsjuka iaf, skönt! Idag var det första gången han fick riktig mat på flera dagar! Han smaska då o låg i..... :D
Förresten, Tottis nya grej är bl.a. tt säga "-voff-voff"... O han går mer o mer för varje dag! Hur kul som helst! :D


IIIIIHHHHHH! :D
Älskar min familj mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0