Måndag

Jag försöker o försöker... Men får aldrig riktigt tid för o blogga när jag vill....

Nu har jag precis kommit in från stallet... Har varit ute o halkat runt med hästarna som skulle in för natten... Älskling e fortfarande ute o sliter som en djur för o få ordning på en grus-spridare! Det är blank-is över hela Bastorp för tillfället.... Höll på o inte ta mej ner till vägen förut i morse med bilen när jag o Tottis skulle till Ed... Vi bara gled!!!!! Så nu står den parkerad nere vid soptunnorna! Jag e helt säker på att vi inte tar oss upp med bilen! Har visserligen inte försökt, men det e inte nån idé att ge sej på sånt idioti! :P

I morse då...... :D
Jooooo, jag o Tottis va på han första inskolning på dagis! :D Han tyckte det var jättekul med nytt ställe... Det var bara han o en till pojke där, Morten, som va på inskolningen när vi var där.... Men Tottis verka då stormtrivas! :D Skönt det!! O Elliot tyckte jättebra om personalen, jag oxå! :) Känns mkt bättre nu!

....O imorgon ska vi dit igen! :) Samma tid, mellan 9 o 11... :) Sen ska jag på min första skol-lektion se1dan juni 2007! :) Skamligt! HAHA! Tror dessvärre jag har tappat min läshuvud under alla dessa år! Haha!
Meeeen, jag har då bestämt mej för o ta tag i mitt liv! O så ska det bli! :D


I fredags åkte Elliot traktor med pappsen för första gången! Det tyckte han var jättekul! :D


Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen... Ska bara lägga in en massa bilder från senaste dagarna! :)
ENJOY! :D































-----------------------------------

Här kommer även bilden på nyårs-raketen som jag lovade! :D



O här e bara en bonus-bild som jag bara tyckte såg lite fräck ut.....! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0