Onsdag

Har precis kollat klart på "Days of Thunder" på Tv400!
Hjälp, va fin Tom Cruise är alltså! Olagligt snygg rent ut sagt!
Älskling e hos Andreas o dricker öl..... O jag e hemma med Tottis som sover sedan länge o Bonzo såklart! :P

Jag o Elliot va ute i snön o lekt förut vid lunch-tid..... Han tyckte det var hur kul som helst o krypa runt i snön med mamsen! :D Hästarna tyckte vi var jätteläskiga när vi kröp runt på alla 4:a... O dom sprang runt o fjanta sej... Men efter några repor kom dom fram o nosa på Tottis när jag höll honom o han kolla på dom med stora ögon o "pratade" med dom för fullt! Hur gulligt som helst! :) Efter "häst-mötet" kröp vi tillbaka mot huset o tog en repa i pulkan oxå, den gillas skarpt! :)

Annars har det väl inte hänt så mycket, mockade o fixade stallet som vanligt när Tottis sov middag!
Älskar vår Babywatch!!!! :D

Sen skottade jag snö oxå, riktigt jobbig är det ju! Särskilt när det är blötsnö!


När älskling kom hem gjorde vi Tacos! :) MUMS! Var längesen jag åt så mycket tror jag! Haha!




Nej, nu ska jag hoppa in i duschen o sen krypa ner i vår nybäddade säng, dock ensam i några timmar till....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0