Söndag

Uhhh, jag har magsjuka.... Igår kunde jag inte äta alls o mådde bara illa o hade ont i magen... Sen på kvällen spydde jag 2 ggr.... Jätteäckligt! Har fasen inte spytt, i nyktert tillstånd, på säkert 15 år eller nått...
O Älskling skicka precis sms o nu mår han illa o e spyfärdig... Han e ute i skogen o hugger ved...
Jag har legat helt utslagen i soffan i 2 dagar nu... Idag har jag absolut ingen ork över huvudtaget! Snurrar i huvudet, ont i magen, absolut ingen aptit o trött som en gris.... Kan bero på att den lilla blåbärssoppan o mackan jag lyckades få i mej i förmiddags fick jag inte behålla för mej själv, utan bebismagen behövde den lika mycket som jag....
Tur snälla svärmor han roat Tottis iaf.... :) Hans sväng av kortvarig magsjuka verkar vara som borta med vinden, tur det iaf! :)

Så irriterande, har varit huuuur fint väder som helst o jag har inte orkat resa mej ur soffan typ... Hade velat vara ute i snön o busat med Tottis o Bonzo ju... Jaja, kommer väl fler helger....

O igår lyckades jag välta ut ett fullt glas med vatten över datorn, lyckat! Datorn hade fnatt hela kvällen o gick inte starta eller logga in på! Peppar,peppar, har den funkat som vanligt idag iaf.... :)


Tack så mkt för gratulationerna förresten! :)


Här kommer en försenad 13 månaders bild på Tottis! :)



Såhär lyckades jag "hitta" Tottis i baksätet efter en åktur hem från Ed.......

Syns inte så bra på bilden, men han är HELT intorkad i banan i hela ansiktet!
Han hade lyckats fiska upp en öppnad banan i hans skötväska o satt o mumsa på den!
(Det var en fräsch banan alltså, som jag hade öppnat nån timme innan...)




Just det,, höll ju på o glömma.... Elliots 7 tand e på G nu.... :D En 3:e i underkäken började synas för ca 5 dagar sen nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0