Söndag

Samlar mod för o gå ut o mocka i stallet.... :P
Är supermätt, vi har precis ätit spagetti o köttfärssås till middag! Jättegott blev det! :)
Tottis sover sedan en liten stund....

Igår på kalaset va d supertrevligt, som vanligt! :P
Hos fotografen gick det kanonbra! :) Dock blev det väldigt dyrt, men va fasen! Elliot är ju bara 1 år en gång i sitt liv, dessutom är ju alltid 1-års fotografering extra speciell! :)
Jag är då jättenöjd med vår beställning o jag känner inte att jag varken vill ta bort/lägga till något.... Eller ändra något över huvudtaget! Det känns otroligt skönt! :)


Är så ridsugen så jag spricker oxå! Men vem vill rida i regn? Jäkla pissväder!

Efter stalljobbet så tänkte jag att jag ska plugga lite Etik & Livsfrågor.... Har ju muntligt prov på tisdag kom jag på... Oppsss... Det börjar bra alltså! :P


Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0