Tisdag

Idag har jag o Tottis varit iväg på kalas hos mormor... :) Hon fyller år idag, Iselin fyllde igår o mamma fyllde den 30:e men då var ju vi sjuka.... Så idag firades alla 3! :) Var bara vi o sen såklart Morgan, så inget avancerat!
Tottis härjade runt som vanligt o busa massor med Favvis-Morgan! :D

Skulle egentligen till U-valla idag på kontroll med armen men ville inte ut o köra långt på dåliga vägar med Tottis så jag ringde o avbokade!

Åh, nästa vecka börjar inskolningen på dagis! Men jag är helt övertygad om att Tottis kommer stortrivas o kommer ha jättekul! Men känns som att tiden går alldeles för fort!
Dessvärre är de jätteont om dagisplater i Ed så de har tvingats öppna ett nytt dagis, som sägs vara provisoriskt! Max 2 månader tills politikerna har fattat ett beslut för hur de ska lösa det på lång sikt!
Så just nu blir det en 2:a på kyrkområdet på ca 65m2... Känns jättesurt faktist! Vill ju att Elliot ska ha det absolut bästa i världen! Men jag måste ha honom på dagis då jag börjar plugga den 11:e januari!
Om jag inte skulle gjort det hade jag lätt tackat nej o väntat tills de fått ordning på det hela!
Men som sagt Elliot kommer helt garanterat stortrivas, trots att mamma inte alls är nöjd med situationen!


Åhhhh, vad jag vill!!!! :D




Det går inte en dag utan att mina tankar går till dig....
Har sagt det förut men säger det igen, kan fortfarande inte fatta att du är borta!

Jag hade så himla höga förhoppningar på oss,
Och om våra drömmar skulle brista skulle det vara pga mig, inte dig!
O då skulle någon annan fått ta dig till toppen!
Hur kunde det sluta såhär!?
Fattar inte varför just du, snälla någon, förklara för mig!

Du finns i mitt hjärta, föralltid!

Min fina, underbara stjärna.......
Saknar dig så det gör ont!

Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0