1 månad!

Ynka 1 månad kvar till BF nu.... Så himla lite tid, om man tänker på att man varit gravid i 8 månader redan... Men ändå så himla långt bort, lite mer än 4 veckor! Kollade på "Livet på BB" igår o man börjar faktist bli nervös nu... Hehe! Ändå har man varit med om det en gång tidigare!
Hur som helst..... SLUTSPURTEN, HERE WE COME!
Tänkte försöka få en magbild senare oxå o bjuda er på här på bloggen! :)

Jag är lat idag o orkar verkligen inte laga middag... Bad Älskling köpa med nått lättvindigt hem! Så vi får se vad det  blir.... Har idée-torka oxå... I måndags blev det ju fläskpannkaka, tisdags gjorde jag ugnsstekt falukorv o mos och igår gjorde jag kotletter och potatis... + att älskling har fått ta med lunch till dagen efter varje dag så massa mat har jag gjort! Plus all lunch till Tottis i veckan.... Idag fick han pyttipanna och ägg.... Det gillade han... Helt otroligt vad bra han äter nu för tiden! Annars brukar han vara riktigt kräsen av sej, eller bara trotsig?! Är riktigt imponerad på honom iaf! Min duktiga pojk.... :D Känns mycket bättre när han äter duktigt när man stått o slitit framför spisen.... ;) Sen äter han ju middag med oss igen när Älskling kommit hem, för det mesta.. Om det inte är nått konstigt/stark mat.... (Vilket det var igår, mkt kryddade kotletter!)

Förut idag va jag o Tottis ute i drygt en timme o roade oss... Gosade lite med hästarna o Tequila va riktigt gosig idag! Helt otroligt! ;) Haha! Hon tycker ju inte om mej längre typ, för så fort jag kommer så ska hon ledas eller så ska grimman på o det gillar hon inte! Hehe! Men idag så gillade hon mej! ;)

Har precis varit ute o hängt upp 3:e maskinen med tvätt oxå.... Puuuh! Hoppas den hinner torka bara! Så himla skönt med "ute-torkad" tvätt! :)



O så har jag kommit fram till att jag inte längre ska ha dåligt samvete för nått, jag gör precis som jag vill! Tänker inte ta hänsyn till någon! .....Bara för att vara snäll! Varför ska jag vara det? Det är ingen som är det mot mej så!
Jag bestämmer, så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0