Ett gäng med bilder...




Såhär såg det ut innan, i vintras...


Såhär ser det ut nu.... Hela stallet ska bli "klätt" och givetvis målat.... :) Spiltan är oxå klar typ....
(.....Och fräschas upp i fönstrena!)




Sötis-Hans! :D


Matvraket Greta! ;)


Vackert.... De är ju inte grisar för intet! ;)


Jag o Älskling köpte en body till bebis i veckan, hur söt är den inte då?
Strl. 56, ser fasen ut som ett plagg till en docka!





Bebismagen v. 37+0




Sicken kalaskula! ;)


Hemska ärr efter ett X antal navelpiercingar, plus min vackra, för närvarande, utåtstående navel! ;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fick världens känsla av att det är en flicka nu :D ! Jag har velat lite fram och tillbaka om vad jag har trott men nu tror jag att det är en liten tjej :) . Hoppas !

2011-07-26 @ 20:08:34
URL: http://honungsmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0