Ett inlägg till idag...

.....Helt otroligt! ;)

Jag o Älskling har varit superduktiga o städat på vinden o i skrubben i eftermiddags! 3 timmar tog det o nu är det såååå fint o så mkt bättre ordning o reda på saker! :) Äntligen fick vi detta "tråkiga" gjort, som samtidigt är lite kul oxå... Hittar så mkt roligt man har glömt bort... :)
En hel, överfull papperspåse med barnkläder i strl 50 o 56 hittades som ska tvättas imorgon tänkte jag.....
Nästa gäng med kläder strl 62-68 ligger redo att tvättas i en låda... O sedan strl 74-80... Riktigt organiserat ska ni veta! ;) Hehe!
Givetvis kommer nya bebben få massa egna kläder oxå, men kul o återanvända det man gillade så mkt! :D


Något mer som är bra är att det ska bli relativt fint väder i drygt 1 vecka nu så älskling är nu i full gång med att slå ner allt det sista hö't.... Han har ju tidigare i sommar slått o fått in hälften ungefär, men tillräckligt för våra hästar iaf, med råge! Men det har ju verkligen varit varannan-dag väder med regn typ jämt o deet måste iaf vara fint i 3-4 dagar för att det ska hinna torka ute innan vi kör in det....
Sååå nu, förhoppningsvis, blir all hö-körning klar denna veckan! :D

Har försökt att ladda upp ett klipp från träningen igår på 1 min o 50 sek men Youtube säger att det ska ta över 900 min så orkar helt seriöst inte med det tyvärr! Vet inte varför det är så förbannat segt!


....En annan sak.... Kan man anmäla sin bebbe i magen för misshandel?! Haha! Ungen är helt seriöst sjövild där inne o bara sparkar o sparkar o det gör riktigt ont alltså! Kan knappt varken sitta eller halvligga! Ligga platt fall-ställning i sängen funkar bäst! Hehe! O mina ljumskar tar kåååål på mej, samt massa smärta på blygdbenet som känns som knivhugg! Suck! Såååå trött på't nu!



Nej, nu ska jag göra nått vettigt... Slänga in en maskin med bebiskläder kanske?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0