Fredag

...Och som sagt.....Helg igen!
Jag, älskling o Tottis har varit ute på Ed en sväng... Gröne Backe Camping arrangerade "Barnens Dag" med massa roliga aktiviteter... Elliot älskade alla hoppborgar som fanns och växlade mellan 3 olika o lekte med massa andra barn... Så kul o se... De lite äldre killarna var roligast att "hänga med"... :P







Dock blev det inte så bra och mycket bilder.. Är lite svårt o ta kort på en unge som inte är still i 1 sekund ens en gång! ;) Haha! Men kul, det hade han verkligen! Va där ute i ca 1,5 timme sen va vi tvunga att åka hem så Mikael kunde fortsätta med sitt hö-körande! Men inte mej emot, va DYNGVARMT och ingen skugga! När vi kom till bilen visade mätaren 29 grader!


Det är inte bara jag som har ont av värmen iaf...
Bonzo vill inte heller vara med o har intagit samma utrymme 2 dagar i rad..........

......Platt fall i duschkabinen!
Här ligger han mest hela dagarna o vill inte nått!
Stackarn, måste vara hemskt o vara hund när det är såhär varmt!


Förresten, i morse så var jag på toa o kissade fort o Elliot sprang runt.... När jag kom ut från toa ca 1 min senare var bakdörren öppen o Elliot hade klättrat ner på verandan, blixtsnabbt... O sen vidare till studsmattan o klättrat upp på den totalt PISSEBLÖTA studsmattan o sprang runt där inne för fullt! Tok-unge! Haha! Men söt, det var han!
Sprang o hämtade kameran.........









Nej, nu ska jag fortsätta med mitt tvättande.... Undra vad många maskiner jag är uppe i nu egentligen!? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0