Fredagen

Slappar i soffan nu, Tottis sover... Ska snart gå ut o ta in hästarna så de får vila lite från allt regn....
Jag o Tottis bakade förut oxå, gick suveränt... Kärleksmums såklart! Haha! Blev ju inga sånna häromdagen... (Blev bara frallor då....) Så ska provsmaka mummsen sen tänkte jag! :P

Ikväll blir jag troligtvis lite fyllechaffis i Mickes (grannen) Cheva... Han o Älskling ska upp till Håbol på Scotts tror jag....? Det märks....

Har faktist inte speciellt mycket o skriva om...

Här kommer 2 bilder på bebismagen som jag lovade.... Tagna idag, V. 35+5...





Här kommer 2 bilder på Edith oxå.... Som Sandra tagit på henne uppe i Hova... :D
Fina, fina Fröken! :)




Kommentarer
Postat av: Maria T

Sån fin mage du har ;) Inte så jätte stor iaf.. eller blir man lurad på bild?? Min ser mindre ut på bild än i verkligheten tycker ja.. Och du har klarat dej ifrån bristningar.. Gjorde du de sist också??



Kram

2011-07-15 @ 20:32:13
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0