Lördag

Sitter i Grums hos mamma o Morgan... Isse e här oxå! :) Hon har varit gullig o plattat mitt hår i 3 timmar! Jesus! Trodde aldrig hon skulle bli klar! Haha! Dock va det helt UNDERBART o ha nån som grejade i håret såååå länge! Höll på o somna det sista! Hehe!

Morgan kommer snart hem från jobbet o då ska vi åka iväg på Borgviksdagarna! Får se om det är nått o ha.... Jag ska köra såklart.... :P Blev inget körande för mej igår så får väl ta igen allt idag...

Tottis e hemma med pappa o roar sej... Kul för honom att bara va med pappa i 2 dagar.... Vi börjar nog tröttna på varandra lite nu! Hehe! ;D (Mamma e tråkig!) Hehe! = Gravid med smärtor! ;)


BTW, är det bara jag som inte kan se min nya design som jag slet med i natt? Är ju en ny header o bakgrundsfärg..... Märkligt.... Tar nog ett lite tag att gå igenom kanske?



Nej, nu ska jag lägga mej på sängen sista timmen innan vi drar o vila min stackars lilla mage som inte alls gillar att jag suttit upp i flera timmar nu! Puuuuh!

Kommentarer
Postat av: Maria T

Jag kan se designen :-) Den är jätte fin!! Hade tänkt åka till borgvik idag men Oliver sov middag väldigt länge..



Kram

2011-07-16 @ 22:34:42
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0