Lördag

Ooooont i fötterna! :P
Jag o Älskling har grejat i stallet hela eftermiddagen typ.... Mest Älskling givetvis, men jag har hjälp till så gott det har gått... :D Elliot har oxå varit med, när han inte sov middag, men de sista 2 timmarna passade farmor Lisbeth honom... :)
Håller på o få upp de sista Plywood(?)-skivorna så hela stallet ska bli fint o fräscht! En del kvar, men en BRA bit på vägen... Ska fortsätta imorgon e planen....
Men fy vilka sammandragningar jag får, ofta, plus alla enorma sparkar o rörelser det är där inne... O kissar gör jag minst 1 gång i timmen typ! Jobbigt!
Imorgon får vi hoppas jag kommer ihåg o ta magbilder, 3 veckor kvar till BF då.... :)


Nu ligger jag platt fall i soffan o ska snart kolla på en film på 3:an, Perfect Stranger... Hoppas på en bra film! :) Tror inte jag har sett den iaf, dock känner jag igen namnet.... Igår såg vi Thrillern "Stone".... En bra film, dock kan man bara se den 1 gång.... Lite tråkig o långdragen... Men helt klart en OK film, men det va nog tack vare bra skådespeleri; Edward Norton o Robert De Niro....




Skänker massa tankar till vårt kära grannland Norge oxå! <3 Finner inga ord.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0