Lördag

Vilket väder vi har! Jesus-Amalia! :D MEN, vi klagar inte! Imorgon kommer regnet igen så... Suck!
Sitter o väntar på att Tottis ska vakna så vi kan dra o bada, eller så fyller vi upp poolen jag köpte förut.... (Den gamla har gått sönder tyvärr! Men det är ju riktig skitkvalité så...)

Igår kväll drog vi iväg till Grann o badade Bonzo.... Jäklar va varmt det var! Helt seriöst så var det nog minst 23 grader! Dock gick jag bara i till halva låren för Älskling ville inte bada o hade mjukisbyxor på sej... Så blev doppad till "Tvätta-Bonzo-vänlig" nivå... Hehe!

Ikväll ska vi nog kanske åka iväg igen o bada, bara jag o Älskling... Får se hur det blir med det....
Idag blir vi nog helt klara med hö't förhoppningsvis iaf, eller ja.... DOM andra blir! Har bara hjälpt till o skotta lite, men oftast har han ju haft massa hjälp så då blir man ju bara ivägen istället.... O någon måste ju se till Tottis!


Måste städa huset oxå, men jag VÄGRAR städa för än hö-körningen är klar! Så jävla roligt är det inte o dammsuga... Plus att det inte alls e bra för min foglossning... Så då väntar jag hellre tills imorgon så jag vet att det inte blir massa hö i hela huset igen efter 5 minuter o jag blir galen! Haha!



Nej, nu ska jag gå ut o borsta Bonzo som fäller som attan, o hoppas på att Tottis vaknar snart....Så åker vi nog till Munkvillan o tar oss ett dopp! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0