Lördag

Japp, då va premiärdoppet gjort då.... :)
Till o med hela gänget med badkrukor doppade sej! :) Haha! Det vill säga Morgan (Han kanske inte är badkruka men ändå!), Mamma, Mikael, Elliot o jag! Mormor hade ingen bikini med sej så hon doppade sej inte! ;) Hehe! Vi åkte till Munkvillan hela gänget runt 18-tiden.... Efter att Morgan o mamma varit här hemma o hälsat på o gav Elliot massa nya leksaker, bl.a. en pool... :D Där "badkrukade" han sej en stund innan middagen... Hehe!

Här kommer ett gäng bilder från idag.... :D



















Mikael ledde Tequila idag igen oxå.... Gick som aldrig förr! :D Supersnäll va hon o inte det minsta "bänglig"... Helt otroligt! :D
Imorse fick jag en riktig sovmorgon... :) Älskling gick upp med Tottis när han väckte oss 8.30 o jag fick tryna kudden ända till 11! Helt underbart ska ni veta! När jag väl hade kravlat mej upp så hade de båda varit ute o kört grävmaskin o grejat lääänge! :D O Elliot va stolt som tuppen själv! ;)


Nej, nu ska jag kolla på en film..... Hörs! Puss o hej!

BTW, Riktigt bra förslag Maria! Hans o Greta kallar vi numera grisarna! :D
(Eller kallar JAG dom vill säga... Älskling vill inte ha några namn på dom... Väldigt förståeligt, men det kommer kanske så småningom....) Roligare o känns bättre o säga Hans o Greta än bara grisarna.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0