Onsdag

Igår var jag iväg till Eds RS's Pay and Jump o kikade.... Blir sååå sugen! Är fasen tortyr för mej o åka på sådant! Åhhh, jag vill så mycket.... Undrar egentligen vad som är möjligt av alla mina tankar o planer.... Den som lever får se helt enkelt!
Jag ska iaf verkligen försöka komma igång med min ridning så fort jag orkar efter bebisen kommit o Edith har kommit hem... Elliot kommer ju vara på dagis 5 h på tisdagar, onsdagar o torsdagar... O då får jag passa på när bebis är nymatad o trött o ställa barnvagnen bredvid en åker eller nått så får jag rida runt där... På helger kommer det ju funka bättre då Älskling inte jobbar.... Nått måste jag då göra på hästfronten! Blir rent ut sagt DUM I HUVUDET av att inte rida längre!

Kanske åker till Grums o hälsar på min kära mor lördag-söndag... Barnfri, och ska "bara va" för en gångs skull...... Men vi får se hur Älsklings helg ser ut så han kan ta Tottis....


Igår va vi även hos BM, allt såg bra ut... Hjärtljud på 158, SF-mått på 34 cm.... Ska dit igen om 2 veckor...


Nej, nu ska jag slå på nån film o slappa medans Tottis sover....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0