Söndag

Trött som en hel hamster! Fy!
Fick ett riktigt kvällsryck här förut o dammsög hela huset.... Fasen va nöjd man känner sej efteråt... :D Hehe!
Älskling har varit ute o grejat i stallet hela eftermiddagen o tidigare idag... Tänkte gå ut o kolla läget snart...
Förut va vi hemma hos pappa o Kerstin o hälsade på o drack kaffe... Gott o komma hemifrån en stund!



Saknar min älskade lilla mamma!
Hon får faktist ta o komma hem från Norge nu tycker jag, Grums e ju iaf närmare än Flisa... :P¨



Nej, nu kan inte jag ligga här längre, ont som tusan i ryggen, och överallt! :(

Om jag orkar kommer det upp lite bilder från stallet o ev. på magen om en liten stund... Annars kommer det imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0