Svar

Svar till anonym...

Jag o Kalle var ute o red med 2 till o de galopperade ifrån mej hux-flux.... Kalle fick tuck-juck o reste sig på bakbenen o vi gick omkull baklänges... Vet inte så mkt mer då jag inte kommer ihåg något... Men ambulans kom o jag fick sy min underläpp som blivit kluven mitt i tu... Hela min hals va full med skrapsår/brännmärken efter halsband och mitt nyckelben hade hoppat ur led....
Fick opereras 2 ggr för detta, först sätta in plattan och ett år senare operera ut den... Dock hjälpte inte plattan och nyckelbenet är än idag ur led... Såhär ser min axel ut i dagsläget...





Det tog mej flera månader att komma över min rädsla för när Kalle reste sej... Jag fick liksom "flash-backs" från olyckan så fort han "lättade fram"... Och det krävdes mycket av mej som ryttare att erkänna att jag faktist var rädd! Men så fort jag kommit underfund med det, då kunde vi ta oss vidare o jobba med det faktiska problemet; Min rädsla! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va hände m Kalle då? Blev han dålig efter olyckan med? Duktig du var som kom igenom det!

2011-07-03 @ 05:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0