Tisdag

Va hos BM imorse o allt såg bra ut..... Bebis sov o hade hjärtljud på 124 och SF-måttet låg på 35 cm... Tid igen den 8/8... Kan ju alltid hoppas på o slippa det, men tyvärr tror jag allt jag får vänta till BF +/- 1 dag.... Vikten har legat på den samma de 4 senaste besöken typ så jag är nöjd! :) Gick ju upp allt mitt i början förhoppningsvis! ;)

Tottis o jag har varit ute o hoppat studsmatta för en stund sen.... O den va jätteblöt så nu hänger kläderna på tork! ;) Men kul va det! :D Sen skrotade vi runt lite runt pappsen o traktorerna... Nu sover han middag o gör det säkerligen 1-2 timmar....

Körde ju Karro o Gamson på träning igår... Håller på o redigerar en film.... Blev nått enstaka kort oxå, men inget från hoppen.... Tänkte avsluta inlägget med dom...
De var iaf jätteduktiga o det var väl deras 3:e hoppträning tror jag... Han är ju väldigt "bänglig" och klumpig ibland, men han har sina ljusa stunder! ;) Haha! Tycker det iaf har blivit en enorm skillnad o resultatet blir ju hela tiden bättre o bättre.... :D

Tänkte fortsätta med filmen nu o sen slå på nya avsnittet True Blood o njuta lite av lugnet.... :)




Trött Ekipage! ;D



Länk till filmen kommer när den e klar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0