Tisdagen

Elliot sover middag nu men vaknar nog när som helst.... Snart kommer älskling hem oxå... O senare i eftermiddag blir det "fin-middag" med tyskarna som är här o hyr sommarhuset! Potatisgratäng o älgfilé ska min duktiga man laga! :) Mums! Längtar redan! :)

Elliots feber är borta, skönt! Vi var hos barnmorskan förut o allt såg bra ut med bebis i magen... :D Mutade Tottis med lite majsbågar o en festis medans BM lyssnade på hjärtljud o mätte magen! Han satt som ett ljus! Hehe! :D En bra och effektiv muta med andra ord! :P Hjärtljudet låg på 158 idag, innan jag "buffade" på magen låg det på 130-någonting.... Uppmärksam bebis! :) Magens mått glömde jag fråga vad resultatet blev... Suck! Men brukar vara som veckan, alltså 35 cm nu.... Huvudet var fortfarande neråt och har gjort sedan v. 27 eller nått.... Vågen tyckte jag var helt OK idag! Haha! Förväntade mej mer, men jag är absolut inte bitter! ;)

Efter BM åkte vi ner till lekparken i centrum o lekte i nån timme... Elliot tyckte det va jättekul o komma ut o leka igen... "Vi" gungade, åkte rutschkana o levde rövare! :)
Till lunch blev det makaroner, kokade grönsaker och hamburgare för Tottis del.... Och ketchup såklart! ;) Elliots absoluta favoritmat! Haha! .....O jag hatar makaroner! Haha! Lättvindigt iaf! :D



BTW, senaste inlägget har fått en skum kommentar; TOMT kommentarsfält, och det står att det är från nån märklig mailadress jag aldrig hört talas om tidigare... Så om du känner dej utpekad, får du skriva kommentaren på nytt.... :)


Nu ska jag "dansa" lite med dammsugaren innan Tottis vaknar... Eller så tar jag det senare.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0