Torsdag väl?

Ingen koll över huvudtaget på vilken dag det är.... Särskilt inte nu när Mikael har semester....
Har precis kört hem Iselin till Skåpa... Hon har vart här sen igår o vi har pluggat lite moped-teori o sett på True Blood o film.... :D Mkt kul.... O sen så har hon lekt massa med Tottis o det har han verkligen uppskattat då jag varken har ork eller lust till nått! BLÄ!

Igår va jag o Mikael o köpte en studsmatta till Tottis, på 4 m i diameter o med säkerhetsnät.... Han ÄLSKAR den o vill då minsann inte gå av den! :P Hehe! Så söt! O jag KOM inte av den igår.... Herregud! Låg o halvstudsa lite med Tottis igår o efter 30 min när jag skulle gå av den högg det till i magen så fort jag bara rörde mej! Trodde fasen jag skulle föda barn på studsmattan! Haha! Efter några minuter o att de värsta "spänningarna" hade släppt fick älskling hjälpa mej upp! Riktigt orolig blev jag där ett tag! Bebis tyckte nog verkligen inte om studsandet! Hehe! :P

Är jättekänslig av mej för tillfället... Inte ork eller lust till nått.... Har bara ont i ryggen o magen o vill inte vara "fet" längre! Trött påt nu! Ständigt kissenödig o inte långt ifrån tårarna för småsaker! Vill bara lägga mej under täcket o aldrig mer gå upp känns det som! FY!




Kommentarer
Postat av: Maria T - BF 6 oktober

Håll ut!!!! Snart är den lilla ute :-) Väntar med spänning på vad det är som döljer sig i magen!!



Kram

2011-07-21 @ 22:34:23
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0