Torsdag

Ljuvliga väder! :D
Dock håller jag mej mest i skuggan/inomhus... Men så skönt ändå! :D Tvättar för fullt o ska snart slänga in en till maskin när den som går nu e klar....

Tottis sover middag o jag har kollat runt lite på tattoo's som kommer komma inom snar framtid o jag har äntligen bestämt mej! :) Helt otroligt! ;)

Kommer tattuera in ett "Arkiv X-X" strax under ärret på vänstra nyckelbenet, ca 5 cm stort... Kommer symbolisera min älskade häst Kalle, som egentligen hette Ex....som orsakade ärret.... :P


Dock utan texten "The truth is out there"..... Bara X:et.... :)



En jääääävligt snygg tattoo, enligt mej! Synd min rygg redan är tattuerad! ;)



På höger handled, vid mitt andra enormt fula ärr, som Gamson orsakade, kommer jag tattuera in 2 tärningar... Backgammon är ju ett spel med tärningar..
 Har däremot inte hittat nått motiv jag fastnat för ännu men lite som gett inspiration....


(.....Men absolut inga röda tärningar, utan det ska ju vara svart-vit-grå tattoo!)




Gillar absolut inte tattueringen i sej, men gillar idéen med kedjorna... :)



....
En heeelt annan tattoo jag gillar...

Däremot har jag ju redan är "tribal-häst med humör".... Kan bli för mkt men en till.... Men jävligt snygg annars!


Vill sen även så småningom tattuera in barnens namn på nått finurligt och ganska diskret sätt....
Men något jag bestämt mej för och kommer ske inom ett halvår förhoppningsvis är iaf X:et o tärningar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0