Lördag

Satan i gatan vilket väder vi har!!!! :D Jesus! Vågar inte klaga, då kommer väl regnet!

Igår va jag, Mikael, Tottis o Kerstin o hämtade Edith i Säffle...
Hon hade blivit seminerad i tisdags o allt såg bra ut på kollen i igår morse... Så nu ska hon tillbaka den 17:e juni på 16-dagars dräktighetskoll... *Håller tummen*
Om hon e dräktig då åker hon direkt vidare till Hova o Sandra som ska ha henne hela sommaren... :)
Kerstin va som sagt o hälsade på igår, hon o Wilma va o hälsade på oss hela, hela dagen! Så himla kul o umgås igen! Saknat henne massor o hon får mej o må bra! :)

Pappa va här igår oxå en sväng o jag klippte honom... :)

Idag har jag o Tottis varit i B-fors lekpark o träffat Isabell, Tobbe, Cecilia o Max... Mkt trevligt... Elliot va, som vanligt, överallt o ingenstans! Lekte som en tok, åkte kutschkana, gungade, lekte i sandlådan o härjade runt... O Max hade blivit så stor sen sist jag såg honom, o shiiit va söt! :D O Isabells mage hade intagit en bebisform! :) Så myyys! :D Så kul med en kompis som oxå e gravid! :)

Sen nu på eftermiddagen har jag o Tottis lekt, sedan va han med farmor så jag kunde damsuga huset o få det lite rent o fint iaf! ;) Haha! Välbehövlig!


Hästarna har fått vara inne i ca 4 timmar nu på dagen... De njöt av varje stund... Tequila låg platt fall i boxen när jag kom ut o de andra två stod o halvsov.... Nu e de ute i värmen igen...



Nej, nu ska jag fortsätta med mitt...... = Ligga platt fall i soffan o dö av värmeslag! ;P Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0