Måndag

Jag är så himla trött på detta nu! Vet inte riktigt hur jag ska stå ut i ca 7 veckor till! Har ont i hela kroppen, mest i rygg, rumpa, ljumskar o benen... Kommer knappt upp ur sängen på morgonen, vaknar tidigt på mornarna/mitt i natten av att jag har så ont o inte kan röra mej!
Vill bara ha allt överstökat! Aldrig mer säger jag bara! Nu får det vara bra!


Midsommarhelgen har varit bra... Lugn o fridfull... I fredags va jag, Mikael o Tottis på Byggdegården i Steneby med mamma, Morgan, mormor o Iselin... Va mkt trevligt, god nmat o trevlig tillställning... Mamma fick aggera "dans-tant" o dansade kring midsommarstången med Tottis... :D (Som förövrigt tröttnade efter 3 varv... Hehe!) Sen på kvällen kom mamma, mormor o Lisbeth hem till oss o vi grillade i vår inomhusgrill (JÄKLA REGN!) o åt massa gott! :) Stackars Morgan fick magsjuka under dagen o fick stanna hemma....
Lördagkvällen spenderade vi i Åmål... Vi hade räkmys hos Henrik o Ida i Åmål... Henriks lillasyster Stina va oxå där... :) Vi fick också träffa lilla Ellen som blir två veckor imorgon... Lilla mini-tösen! Hjälp va liten hon va! Tänk att Tottis en gång har varit så pytteliten! Helt sjukt! Sedan runt 12 tiden så åkte jag o Elliot hem o älskling åkte till HC med Henrik o Stina.... Elliot va jätteduktig o sov hela vägen hem o somna om direkt när vi kom hem oxå... :) (Hade med resesängen o smäckte upp när han blev trött i Åmål...) Funkade faktist utmärkt! :)

Här kommer några bilder från midsommarfirandet i fredags...












Jag o Bonzo ska iväg o testa agility i eftermiddag oxå! :) Ska bli sååå kul! Håll tummen att Bonzo gillar det!

Jag är så himla ridsugen också så tror fasen jag går av på mitten! Saknar min Kalle nått så enormt! Skulle göra vad som helst för att få honom tillbaka! Min allra bästa vän! <3


Kommentarer
Postat av: isabell

halloj =)

måste tacka för senast =D shit var kul de var att bara tjöta! måste vi göra igen snart =) plus att ja kommer när dn bebbe tittat ut! Men hur ska du orka agillity om du har sååå ont?? de blir ju en del böja sig och springa m.m =P men kul e de de kan ja lova =D...lycka till och hoppas vi ses snart igen! kramar i massor

2011-06-27 @ 16:11:06
URL: http://issagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0