Onsdag

Kort inlägg idag.....

Ska börja med o säga, stoooort grattis till Ida o Henrik som fick en liten Ellen igår, runt lunch! :) Verkligen jättesöt va hon! Åhh, vad bebissjuk jag blev!!! :D Men några veckor till får det allt gå... :P

Min lilla knodd lever verkligen livet där inne nu, sparkar som en hel vilde, i skrivande stund!!!!! :P
Va hos BM idag, allt såg fint ut! :)
Dock blir min foglossning värre o värre.... Kan knappt gå, vaggar fram o tillbaka, o går med korta steg... Jobbigt! :/ När jag ligger i sängen är det oxå fruktansvärt jobbigt! Kan knappt röra mej.... Hoppas det bara är på besök tillfälligt! BLir till o leta upp foglossningsbältet igen!

Imorgon åker jag o besiktar transporten i Säffle efter jag har lämnat Tottis på dagis! Sedan efter Säffle blir det vidare till Grums o lämna in min bil på lagning av 2:orna från besiktningen.... O sen ev. vidare till Flisa i Norge o hämta min kära mor som inte tar sej hem...
Men, allt ger sej imorgon hur det blir.....



Avslutar med o skriva.....
.....att Tottis har suttit på hästarna idag, både Edith o Stina... Båda va, som vanligt, supersnälla!!! :D O Tottis tyckte det va kul o ville upp, lika fort igen efter han blivit nerlyft! :D Gos-unge! :)

Edith har fått framskor idag oxå! :)

Nej, GOD NATT FOLKET! Puss


Kommentarer
Postat av: Maria T

Förstår precis hur du känner med dessa hemsaka foglossningar!!! Tur att det slåpper sen när bebis är ute :-)

2011-06-15 @ 23:45:47
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0