Onsdag

Har varit en riktigt bra dag idag! :)
Elliot har fått vara på dagis o lekt av sej hela långa dagen, känns bra! :)
Jag har varit i Bengtsfors o fikat på Kickis med Isabell! Hur kul som helst! Hon är en sån där riktig vän som man vet alltid finns där o när man träffas va det som man träffades igår o tjatet går i ett! :) Helt underbart! :D Hehe! Träffade även Munne som vi båda inte sett sedan vi slutade 9:an typ! :D Fy fan va sjuuukt fort tiden går!

Efter B-fors så åkte jag o hämtade Tottis på dagis, sen vidare till pappa/morfar o hälsade på en sväng... O sen åkte vi hem...

Älskling kom nyss hem, men åkte lika fort igen... :( Men snart kommer han hem igen! Hann iaf få massa pussar o mer ska det bli! :D Känner en gnutta av "nykär-het!" Känns helt underbart ska ni veta! Är inte allt för ofta nu för tiden... :P Haha! Inte för att jag inte är "kär" annars, men ni fattar... Nu saknar jag honom hela tiden o vill bara kramas! :)

Nej, nu ska jag kravla mej upp ur soffan o byta om till mer bekväma kläder än jeans.... Vi ska flytta på hästarna igen så de får gräs igen.. Är helt soprent där de går nu! (Faaan va de äter!) 

Men jag uppdaterar mer imorgon.... Ska förövrigt träffa Kerstin imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0