Onsdag



Återigen denna förbannade dag, 1 juni.....
Jag vill bara glömma detta datum, förtränga vad som hände för 2 år sedan, vad jag gjorde den 1:e juni 2009!

.....Lättare sagt än gjort... Allt kommer över mej o saknaden är enorm! Fortfarande väldigt många, föööör många frågetecken! Än idag är det svårt att ta till sig verkligheten, att faktist förstå vilken grym värld vi lever i.....

För två år sedan hade jag lilla Elliot i magen, hela världen blev upp och ner men vi valde att kämpa vidare, kämpa vidare med våra liv... Han lever vidare inom oss och jag vet att han har ett vakande öga på oss allihopa och på Elliot, min älskade John Douglas Elliot!



R.I.P
It's time for me to fly.....



Älskad och saknad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt menar du ?

2011-06-02 @ 09:46:52
Postat av: carina Ragneheim

ja du Lizette jag hatar också denna dagen som för alltid kommer att kännas som den mörkaste dagen. Verkligheten känns ibland så overklig och man vill inte tänka....

All smärta som för alltid finns i mitt hjärta och kommer att finnas där för alltid. Hoppas och tror att det finns något mer som vi inte förstår nu. Kanske ses vi igen ???? Nu måste livet gå vidare och vi kämpar alla på bra...kanske får vi lite hjälp ibland??

R.I.P älskade Douglas <3

2011-06-28 @ 21:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0