Söndag

Min kropp strejkar litegranna... Höll på o inte ta mej upp ur sängen i morse... Är ganska trött, har kört 100 mil med bilen sen i torsdags, varav 80 mil med hästtransporten bakom! Så idag vägrar jag lämna soffan! ;) Hehe! Men har faktist redan varit duktig o dammsugit hela undervåningen, plockat o masat... Men nu är det DÖ-TID!
Försöker bränna ut lite skivor med har försökt 2 ggr o ingen av skivorna blev spelbara! Vet inte riktigt vad jag gör för fel... GRRR!

I tordags va jag ju till Säffle o besikta trailern... O fick givetvis en 2:a på den förbannade påskjutsbromsen som va för kort! Orkar inte ens lägga ner mer tid till o skriva om det ens! Är så jävla förbannat trött på hästtransportens påskjutsbroms så det finns inte!!!!
Sen åkte jag upp till Charlottenberg o hämta mamma o sen vidare till Grums igen, o sen hem....

Fredag morgon bar det iväg till Säffle igen... Med hela bilen fullpackad med mina, Elliot o Edith's grejer... O först ett stopp på Seminstationen.... O hon va dräktig!!! :D Allt såg kanon ut o bara ett foster... :)
Sen brummade vi vidare mot Hova! :) O vi stannade där över natten... Så kul o träffa Sandra igen, det var inte igår precis! ;) Edith blev accepterad av de andra hästarna nästan direkt oxå, så det kändes skönt! :)

O igår kom vi hem strax efter 5 tiden... O Älskling började med o överraska mej med att han hade börjat måla i stallet... :) Stinas box va klar o det blir skiiiiitsnyggt! :D Mörkgrönt upp till 120 cm höjd, o sedan resten vitt upptill.... Alla stolpar o sånt ska oxå vara vitt... :)


Nu orkar inte jag skriva mer så nu får ni njuta av massa bilder istället..... :D


Pappa o Elliot klipper gräset för nån dag sen... :)


Tottis o Tussis myser! :D


Tottis gosar till det ordentligt! ;D


Elliot o Sandra, mitt i baket... :D


Sååå duktig pojke! :)


Åhhh, kladdkaka!!! :D (Förövrigt VÄRLDENS GODASTE!)


Söt-unge! :)


Bäst o ha nappen i munnen så det inte händer saker för fort... :D


Tripp, Trapp, Trull....
(Orchid, Chimere o Edith!)


Goingarna... :D


Grupp-Puss! :D
(Faktist så är inte Edith minst i mankhöjden, hon ÄR faktist större än Chimere! :P Haha!)


Fina, fina Chimere ala Woo... :)


Snygging! :D


Elliot hittade en traktor o blev genast nöjd! :D


Provsitta på Chimere fick han oxå göra... :)


.....O det va kuuuul! :D


Nya Rolf-Göran Bengtsson! :D ....Eller va det Robert Wells?! :D Haha!


Sandra klickade några foton på Elliots "sitttur" på Edith oxå, men alla utom detta blev jättemörka! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0